Jestli chceš být moje SB klikni tady
Zapojím se do soutěží tadyk



Blog Párty 10.sprna ve 14:00 =)

Duben 2011

Kabelka

19. dubna 2011 v 21:36 | Katchenka :)

Módní úlet 0.3

19. dubna 2011 v 21:34 | Katchenka :)



Módní úlet 0.2

19. dubna 2011 v 21:33 | Katchenka :)

Módní úlet 0.1

19. dubna 2011 v 21:29 | Katchenka :)

Mýty a fakta o nehtech

19. dubna 2011 v 21:26 | Katchenka :)
Nalakovat, odlakovat, nalakovat, odlakovat… Tohle nehtům škodí, protože nemohou dýchat.k

Člověk by nevěřil, kolik různých pověr panuje kolem nehtů a péče o ně. Jednou ze všech stran slyšíme, jak nám laky na nehty škodí, podruhé, že prospívají, nejprve nehtovou kůžičku odtrháváme, abychom ji za pár měsíců nechávaly být… Je složité se v tom vyznat.
Bety vám proto přináší přehled a vysvětlení nejčastějších mýtů o nehtech či manikúře.

1. Barvu laku bychom měly vybírat podle tónu pleti

Jste spíše zimní typ? Pak byste měla sáhnout po kovových a studených odstínech. Podzimní typy žen pak mohou zvolit laky na nehty v teplých barvách.
Tak tahle představa se kdysi v souvislosti se zkrášlováním nehtů také objevila. Popravdě řečeno, je úplně jedno, jaký typ jste. Barvu laku volte podle toho, jak vašim rukám sluší, jaké odstíny máte ráda nebo podle toho, jaké nosíte oblečení či jakou máte zrovna náladu.

2. Pilovat nehty lze jen jedním směrem, jinak se třepí

Začnete-li přejíždět nehty pilníčkem zprava doleva, už byste směr neměla měnit.
Také jste tomuhle mýtu propadla? Klidně jej zase opusťte, pilování ze strany na stranu vašim nehtům neublíží.

3. Nehty je dobré mezi lakováním nechat několik dnů "dýchat"

Nalakovat, odlakovat, nalakovat, odlakovat… Tohle nehtům škodí, protože nemohou dýchat, a měly bychom je mezi lakováním nechat několik dní odpočinout.
Nebojte, klidně nehtům měňte barvu, jak často chcete. Nehty nedýchají, nemají čím. V podstatě je lak chrání před vnějším poškozením. Každopádně nemusíte mít výčitky svědomí, že už ani vlastně nevíte, jak nenalakované nehty vypadají.

4. Krátkým nehtům sluší pouze světlé laky

Nemáte tak kvalitní nehty, abyste je mohla mít pěkně dlouhé, a tak je lakujete jen světlými odstíny, abyste na ně zbytečně neupozorňovala?
Popravdě řečeno, to už je rovnou můžete nechat nenalakované. Nehty si většina žen lakuje, aby je zvýraznila, a tmavé odstíny laků krátkým nehtům naopak velmi sluší. Vypadají upraveně a žensky.

5. Doplňky stravy s obsahem želatiny podporují kvalitu a růst nehtů

Bohužel, neexistuje jediný vědecký důkaz této teorie.


Je jaro! Vyrazte za sluníčkem

19. dubna 2011 v 21:23 | Katchenka :)
Dostatečné oslunění naše tělo potřebuje pro výrobu vitaminu D.


Přestože nás lidové pranostiky varují před příliš brzkým příchodem jara a hrozí, že teplý březen znamená vážnou hrozbu neúrody, asi málokdo si v dnešních dnech přeje, aby zima ještě nějakou chvíli zůstala. Stejně jako v dobách, kdy zima pro naše předky znamenala kvůli zhoršené výživě, špatné hygieně a minimální možnosti bojovat proti infekcím i bezprostřední ohrožení na životě, těšíme se na první hřejivé sluneční paprsky.
Co můžeme udělat, abychom z příchodu vlídného ročního období vytěžili pro své fyzické i duševní zdraví co nejvíc?

Vystavte se paprskům

Nepříjemná souvislost mezi přemírou slunce a rakovinou kůže je dnes již každému známa a intenzivní letní opalování lékaři nedoporučují, mírnému jarnímu slunci se však můžeme vystavit bez obav. Dostatečné oslunění naše tělo potřebuje pro výrobu vitaminu D, který podporuje vstřebávání vápníku z potravy a jeho ukládání do kostí. Po zimě, která bývá na slunce spíše chudá, proto mohou mít někteří lidé tohoto vitaminu nedostatek, zvláště ti, kteří se zdržují v uzavřených a neprosvětlených místnostech.

Lidové rčení "kam nechodí slunce, tam musí lékař" dnes působí možná trochu archaicky. Avšak čím více dnes umíme léčit nemoci těla moderními a účinnými prostředky, tím více může udělat jarní prosluněná procházka pro naši pohodu duševní.

I když vás nenadálé jarní sluníčko nadchne sebevíc, nezapomínejte, že jeho slabé paprsky mohou být zrádné. I lidové pranostiky na toto téma pamatují a po našich předcích se zachovala například moudra, že "březnové slunce má krátké ruce a dlouhý kabát" nebo "březnové slunce od nohou studí". Teplé oblečení tedy neodkládejte do skříně, váš organismus je stále oslabený zimním obdobím a právě na jaře je náchylný k nachlazení a infekcím víc než kdy jindy.Nepodceňujte zimu

Zaměřte se na pohyb

Pokud nepatříte ke skalním sportovcům a pohyb se pro vás již dávno nestal drogou, patrně se vám v zimě chtělo hýbat méně než jindy. Proto je na jaře nejvyšší čas zbavit se zimních tukových zásob a trochu si vylepšit proporce, ještě než léto definitivně odhalí všechny nedostatky. Pokud jste pro sebe ještě nenašli žádnou oblíbenou formu pohybu, můžete také na jaře začít experimentovat. Jen při tom mějte na paměti, že jakýkoli pohyb je lákavější ve dvou či více lidech, obujte tedy běžecké boty spolu s partnerem nebo na kolech vyrazte s celou rodinou.

Převzato z: www.krecove-zily.cz

Zdravé jídlo prodlužuje život!

19. dubna 2011 v 21:21 | Katchenka :)
Pokud se chcete dožít vysokého věku, měla byste se zaměřit na svůj jídelníček.k

Během historie se u lidí změnila hlavní příčina smrti. Kdysi nejvíce umírali na infekce, dnes je nejčastěji ohrožují chronické nemoci, přesněji kardiovaskulární onemocnění a rakovina. Vše ale lze ovlivnit tím správným směrem. Řešení nabízí správná skladba potravy.
Zdraví a životní styl

Zcela zdravému způsobu stravování dává přednost pouze jeden ze šesti lidí důchodového věku. Přitom zdravější jídelníček u nich prokazatelně snižuje úmrtnost na rakovinu. Že nejde o okrajový problém, ukazují odhady počtů lidí na naší planetě. V roce 2030 bude totiž přibližně miliarda lidí na Zemi starší 65 let. Osvojit si správný způsob stravování znamená nejen snížení rizika smrti na následky některé z civilizačních chorob, ale i celkové zvýšení kvality života seniorů.

Odborníci sledovali konzumaci více než 100 potravin, díky kterým rozdělili "jedlíky" do šesti skupin podle toho, jaký druh potravin převažoval:

* Zdravým potravinám dalo přednost 14 % sledovaných.
* Cereálie si oblíbilo 15 % konzumentů.
* Celozrnné pečivo a obiloviny tvořily velkou část jídelníčku 18 % strávníků.
* Maso, smažená jídla a alkohol převažovaly v jídelníčku 27 % lidí.
* Mléčné výrobky s vysokým obsahem tuku si neodpustí 13 % z nich.
* Sladkosti a sladká jídla se ve velkém množství objevovaly u 13 % sledovaných osob.

"Zdravě jíst" znamená zajistit svému tělu vysoký příjem:

* nízkotučných mléčných výrobků,
* ovoce a zeleniny,
* celozrnného pečiva,
* drůbežího masa a ryb,
* rýže,
* těstovin.

Zároveň je dobré vyvarovat se tučnému masu, smaženým jídlům, sladkostem a vysokokalorickým nápojům, kam patří i alkohol.
Právě starší lidé, kteří se takto stravují, mají oproti jedlíkům sladkostí a tučných jídel o 40 % menší riziko úmrtnosti na chronické nemoci včetně rakoviny. Strávníci spadající do skupin cereálie a obiloviny měli přibližně stejně nízké riziko úmrtnosti jako ti se správným stravováním. Další důvod, proč se nad svým jídelníčkem nejen zamyslet, ale "zdravé novinky" do něj také zařadit.

NÁBOR SB

12. dubna 2011 v 17:15 | Katchenka :)
Takže,jelikož hodně mích SB neobíhalo nebo zrušili blog,je nábor novích SBéček.
Pokud máte zájem napište do komentů:

1)přezdívka
2)blog
3)co chceš na diplom
4)proč chceš spřátelit

Pics

12. dubna 2011 v 17:12 | Katchenka :)
Tumblr_lbruqxswoo1qczgumo1_500_large_large

Pics-not cry

12. dubna 2011 v 17:10 | Katchenka :)
Fffffffffffff_large

Kesha

12. dubna 2011 v 17:09 | Katchenka :)
M217876678_large

Pics-key

12. dubna 2011 v 17:08 | Katchenka :)
Tumblr_liocvjpmuj1qhk5dro1_500_large

Pics-love,peace,music :P

12. dubna 2011 v 17:07 | Katchenka :)
Tumblr_lgq38zdhj51qchlb2o1_500_large

Pics-children

12. dubna 2011 v 17:06 | Katchenka :)
Tumblr_lipwtb5at21qd0uiio1_400_large

Pics-love♥

12. dubna 2011 v 17:05 | Katchenka :)
Tumblr_lioc1amyb71qaxhrpo1_400_large

Pics-tatto

12. dubna 2011 v 17:00 | Katchenka :)
Tumblr_ljbw25lh1j1qhp9igo1_500_large